بازسازی ساختمان قدیمی

ساخت وبلاگ

قبل از انجام هرگونه کار به شما پیشنهاد می کنیم ابتدا سطح انتظار خود و توقعات اعضای خانواده را لیست کنید، مثلا انتظار شما از انتهای کار یک بازسازی ساختمان رویایی چیست؟ دوست دارید خانه شما چه خصوصیاتی داشته باشد؟ دوست دارید منزلتان بزرگتر به چشم بیاید؟ دوست دارید محیطی گرم داشته باشید؟ دوست دارید از ابتدا محیط شما المان های سبک خاصی را دنبال کند؟ پس در ابتدا سبک مورد علاقه و انتظارات خود را لیست کنید.
منظور از انتظارات در بحث دکوراسیون و بازسازی ساختمان دقیقا چیست؟

تمامی افراد خانواده با توجه به عادت ها و سلایق خود انتظارات مخصوص خود را دارند، مثلا شاید در خانواده ای، فرزند کوچک به طرح های ستاره ای، فرزند بزرگتر رنگ های خنثی ، مادر خانواده به ارگونومی آشپزخانه اهمیت می دهد و پدر هم یکسری عادت های خاص دارد که در شکل گیری پلان چیدمان و دکوری محیط تاثیر گذار خواهد بود و می توان هریک از این انتظارات را در محیط مخصوص خود بکار برد تا بازسازی ساختمان در انتها بیش از پیش دلنشین و متناسب شود.

از تیم اجرایی خود طرح سه بعدی محیط را بخواهید به شما کمک می کند که قبل از اجرای بازسازی خانه بتوانید محیط  خود را ببینید و با اطمینان خاطر بیشتر در این راه هزینه کنید یا حتی آن را دوباره دچار تغییرات کنید، در انتخاب متریال سعی کنید انتخاب خود را به طرح اولیه محدود نکرده یا در یک روز پروژه انتخاب متریال های خود را نبندید و هر متریال را با دلیل و با وقت کافی در زمان مناسب با مشاوره با کارشناس خود در حین اجرای بازسازی انتخاب کنید.

 

مطلب مرتبط: بازسازی ساختمان استخر فرمانیه

 

بازسازی ساختمان قدیمی...
ما را در سایت بازسازی ساختمان قدیمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : م.ن bazsazi-sakhteman بازدید : 96 تاريخ : چهارشنبه 23 شهريور 1401 ساعت: 18:50